I LOVE SIMPLE LIFE

I LOVE SIMPLE LIFE

Tuesday, June 29, 2010

心,像灌了铅那样沉。
我们从来没开始,所以这不是结束。
我不会再花时间在一个不会花时间在我身上的人。
我不会自找麻烦

NEVER TROUBLE TROUBLE TIL TROUBLE TROUBLES YOU =)

Maybe GOD wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person,we will know how to be grateful.

这个世界上,永远会有伤害你的人,所以现在我要做的就是继续相信人并小心我下一次相信的人。

我不会再让泪滑过我的脸颊,I WILL SMILE
BECAUSE IT HAPPENED although it was over.

我会坚强。祝你幸福。

No comments:

Post a Comment